Blogi / Kevadtoidud / 05/27/2015

Kuusevõrsed toidulaual

Kuusevõrsed on on hea kevadine C-vitamiiniallikas. Kevad on õige aeg ka võrsete sügavkülmutamiseks, et nendega talvelgi toidulauda vitamiinidega rikastada. Palju põnevaid ja lihtsaid ideid kuusevõrsete kasutamiseks leiad raamatust “Kevadtoidud” (Lia Virkus, Pille Enden). Alljärgnevalt mõned nopped.

raamat_kevadtoidud

  • Kuusevõrsetrühvlid. Kooslus hapust noorest kuusevõrsest ja magusast šokolaadist – pista kuusevõrsed sulanud šokolaadi sisse ja aseta külmikusse tahenema.
  • Kuusevõrsesiirup. See veest, kuusevõrsetest ja suhkrust keedetav siirup sobib hästi tortide, jäätise jm magusa kaunistamiseks või lihtsalt mõnusa karastava joogi valmistamiseks.
  • Kuusevõrsemarmelaad. Marmelaad valmib moosisuhkru abiga ning on kaunis kevadine lisand juustulauale.
  • Kuusevõrsepesto. See valmib üsna sarnaselt tavalise pestoga – basiiliku asemel kasuta lihtsalt kuusevõrseid.
  • Kuusevõrseõli. Imeliselt kevadine ja lihtne maitseõli, mida kasutada salatite maitsestamiseks. Õli valmib lihtsalt – oliiviõli sisse tuleb kuusevõrsed mõneks päevaks marineerima jätta.
  • Kuusevõrsevõi. See on lihtne lisand taluvõile, mis muudab tavalise leivakatte kaunilt kevadiseks ja C-vitamiini rikkaks.

Kõik retseptid leiad raamatust “Kevadtoidud”




Eelmine postitus
Makaron või pasta?
Järgmine postitus
Talveks maitserohelist - till sügavkülma
0 Kommentaari

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loe veel...
Makaron või pasta?
sulge x

Oleme tänulikud, kui annate kommentaariumis teada, kas ja kuidas meie retseptid õnnestusid (või siis mitte); veelgi tänulikumad oleme teiepoolsete argumenteeritud arvamuste üle. Mittesobivad kommentaarid kustutame. Jätame endale õiguse avaldada kommentaari kirjutamiseks kasutatud arvuti IP-aadressi õiguskaitseasutustega koostöö tegemiseks.